من پسرم

صفای غم وفای اشک

صفای غم وفای اشک

من پسرم

♥♥ ♥♥ دوست دار عشاق بهرام کریمی ♥♥ ♥♥
صفای غم وفای اشک صفای غم وفای اشک

من پسرم

مَن از نَســــل مجنونم...

مَن از جِنـــس شــــیرینَم...

مَن پسرم...

با تمام حساســـیت های پسرانه ام...

با تلنگری بارانـــی میشوم...

با جُـــــمله ای رام میشوم...

با کَلـــمه ای عــــــاشق میشوم...

با پُــــــشت کردنی ویــــــران میشوم...

به راحَتی وابَــــــسته میشوم...

با پیــــــروزی به اُوج میرسم...

هنوز هم با خودم حَرف میزنَم...

هنوزم واسه خودم لـــالـــایی میخوانَم...

من پسرم...
پُر از راز...

هرگز مرا نَخواهی دانِــــست...

هرگز سَرچِشــمه اَشکــــــهایم را نمی یابی...

هرگز مرا نِمیفَــــهمی...

مَگر از نَـــــــسلم باشی...

مَگر از جِنــــسم باشی...

من از جنس مجنون و عاشق: شیرینم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 ارديبهشت 1394 | 2:51 بعد از ظهر | نویسنده : ♥♥ ♥♥ دوست دار عشاق بهرام کریمی ♥♥ ♥♥ |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.